Apa Kata Pengguna Tentang CoQ Trol Plus Shaklee



Okay, entry lepas Cik Ta janji nak kongsikan testimoni pengguna CoQ Trol Plus Shaklee kan. Jom.

Bila Cik Ta baca pun rasa tak sabar nak cuba. Tunggu gaji la baru beli. CoQ Trol Plus ni bagus sangat untuk tambah tenaga. Tak puas puas Cik Ta dok study pasal CoQ Trol Plus Shaklee ni tau. Bukan apa, kalau boleh, Cik Ta nak semua orang dapat rasa kebaikan CoQ Trol Plus ni. Bagus sangat.

Korang bayangkan ye, kita naik turun tangga 3 ke 4 kali, kita mesti rasa penat. Bila penat kita akan duduk dan rehat. Minum makan untuk tambah tenaga. Betul?

Tapi, korang pernah tak bayangkan jantung kita yang sentiasa bekerja untuk kita. "NON STOP" korang rasa, jantung kita penat tak? Kita tak nampak jantung kita kan?

Apa yang kita bagi pada jantung untuk dia terus bertenaga? Pernah terfikir tak?

Itu la yang akak nak sangat korang faham, Kita terhasil dari sel. Di dalam sel terdapat Mitokondria yang bertindak sebagai reaktor tenaga dia dalam sel, yang mana, mitokondria ini menyerap nutrisi dan menukarkannya menjadi tenaga.

Kat mana CoQ10 nye? CoQ10 terdapat dalam mitokondria. CoQ10 ini, untuk pengetahuan korang, ia akan berkurangan dari masa ke semasa tau. Bayangkan bila CoQ10 ni dah semakin kurang dalam tubuh kita, apa akan jadi?

Jadi, sebab itulah kita perlu mengambil CoQ Trol Plus Shaklee untuk meningkatkan CoQ10 dalam badan, kerana terdapat 100mg CoQ10 di dalam setiap kapsul CoQ Trol Plus Shaklee tau.

Cukup lah dulu setakat ni, sekarang jom cuci mata testimoni pengguna CoQ Trol Plus Shaklee ni. 






Kalau ada yang berminat nak mencuba CoQ Trol Plus ni, korang boleh hubungi Cik Ta ye


Cik Ta
♥Shaklee Independent Distributer ID No. 1139990
♥Sms/whatsapp/telegram/wechat : 019-5723346
♥zuabdkarim@gmail.com

♥www.facebook.com/zuritaabdulkarim 

Comments

Popular Posts